Nazlican46 Eldgrn dün uygulamada bebeği anlatan yazısında 4. Ayi bitirmenize 1 hafta kaldı yazıyordu o yüzden çözemedim ve anlamadım
_edakrsu22 Bende bu ay işini çözemedim 27+2 uygulamada bugün bebek bolumunde bu hafta itibariyle 7 aya girmiş oluyorsunuz yazdı ama yine bu uygulamada blog bölümünde haftaniza göre kaç aylık hamileyim diye yazı var orada da 30 haftalık iken 7 ay gözüküyor bende çözemedim
Gul_20_20 _edakrsu22 ben aylari böyle hesaplıyorum mesela 5aylık olunca 5•30=150gun ediyor , ayların bazıları 31 ,30oldugu için 2-3gun daha ekliyorum mesela 154 gun goturuyorum onuda haftanin günlerine yani 7ye boluyorum 22hafta ediyor.