cslcsl Sila66 Ben de aynı başlıktan açmıştım ilk zamanlarımda, arada bir hala yiyorum 10 günde bir 2 haftada bir gibi. Paketli gıdalarda bulunan içerikler bebeklere zararlı olabilir diye yememek en güzeli ama 3-5 cips den de bişi olmaz
Baymehal Sila66 😂 valla ben öldüm o zaman ben cips kola vs çok yedim hazır yiyecek de mecbur yedim yapamadığım günler oldu şahsen ben bu katı kurallara karşıyım ya bi hamileliğimiz var onda da istediğimizi yemeliyiz gibi 🥲
Selmos- Sila66 🤓😝😝☺️☺️ ben hafta da bir bi paket yiyorum zevkle masallah çocuğum da iyi yediklerimize zaten dikkat ediyoruz korkma kendine aralarda torpil geçmelisin
Tuba11 Sila66 cips yerken okuyorum şuan postu 😂😂 ay nolcak kız o kadar abartma esirgeme ne istiyorsan ye hiç bişey olmaz Allah’ın izniyle 🙏🥰
Didem18 Sila66 yorumları okkyup güldüm 😄😄 hamilelikte enn önemli şey mutlu olmak diye düşünüyorum. Tabiki canın istiyorsa ye ama abartma 😜
Egemen_ozgur_annesi Sila66 kız bir şey olmaz çok yemediğin sürece sorun yok ben koca paketi tek başıma yediğimi bilirim yani
Hamaratpanda Sila66 4 tane cipsle bebeğine bir şey olmaz. Abartmadan azar azar yedikten sonra ne olacak.
Ftmumy Sila66 yani sağlıklı beslenmek adına yemedim ben. Kola içmedim. Asitli şeyler içmedim. Yememe dikkat ettim. Canım isterse bir iki yiyorum
AngelKalkan Sila66 canınızın çektiği herşeyi yiyin . Bu postlar bana tuhaf geliyor. fazla yemediğiniz takdirde nefsinizi köreltin .
p1n2r3 Sila66 bu şekilde kendinizi kasarsanız hamilelik geçmek bilmez bende başta kasmıştım ama simdi neler yiyorum neler sadece ogün sağlıksız bi öğününüz varsa diğerlerini sağlıklı yapınki hem içiniz rahat olsun hemde abartmamış olursunuz ama bunu ilk üç aydan sonra yapın ilk üç ay yediklerinizin hiiiiç bir önemi yok çünkü