Nurella2 Merhaba arkadaşlar 20+4 haftalik hamileyim ve çok şiddetli rahim ağrım var afedersiniz lavaboya girince sanki Bi ağırlık var düşecek gibi. Normal mi ben 6 sene sonra 2. Hamileligim o yüzden ilkine dair çoğu şeyi unuttum
Nazlican46 Nurella2 ya bende de var ama idrarımı yaaprken oluyor aynı ağrı bilmiyorum sebebini bende :/ bende 21 haftaligim
Nurella2 Nazlican46 idrar yaparken baski oluyor ağırlık var gbi onun dışında da sis batması gbi agri var. Çok sanci oluyor
Deletedmom_11 Nazlican46 sizde enfeksiyon olabilir mi acaba çünkü idrar yaparken ağrı oluyor olması enfeksiyona yorulur bir tahlil verebilirsiniz aslında
Nazlican46 Deletedmom_11 bende hep enfeksiyon vardır diye gebeligimin basindan beridir tahlil veriyorum ama sonuç tertemiz çıkıyor doktor üroloji ye yönlendirdi en son hala gidemedim
Deletedmom_11 Nurella2 kuzum sende de idrar yolu enfeksiyonu olabilir ah sakın bekleme bir doktora görünsen çok iyi olur kanamanda varmış hem Allah korusun sonra istemediğin bir sonuçla karşılaşma
irmgzr13 Nurella2 ayy benimde idrarda kan vardı şiddetli ağrı vs meğersem kum döküyormuşum çok illet bir şeydi bol bol su içerek atlattım bende
Deletedmom_11 Nurella2 ay öyle şey olur mu benim hamilelikten önce vardı kanama geldi apar topar gittik bir serum verdi bir de tek şat ilaç hatta hamile olabilirim dedim merak etme hamilelik sürecine de uygun dedi ve 2 .gün geçti .Kuzum ne bileyim hani inan empati kurarak senin için diyorum maksadım seni evhamlandırmak asla değil .Çok geçmişler olsun