Bende bugün detaylı ultrasonda amniyon mayinin sinirdan bi tık fazla oldugunu öğrendim. 23 hf gebeyim. Onun dışında bebekte de bir sıkıntı olmadığını söyledi. Bende bunun icin bir post acacaktim. Sekerden dolayi mi oluyor doktorunuz sizlere ne soyledi konu hakkinda diye merak ediyordum. Kadın dogumcum cumaya kadar izinde net bisey öğrenemedim. Detayli olumlu veya olumsuz durumları konusamadim.