Mervetnl Kızlar ya benim gün içinde bişiyim yok saat 15:30 gibi yemek yiyorum sonrasında bi başlıyorum şişmeye saat 22:00 sularına kadar böyle gidiyor resmen karnım batıyor şişlikten aramızda yaşayan var mı benzeri yada bu durumu öneriniz olur mu?
Didem18 Mervetnl Yediklerimizle alakalı değil … Ben 24 haftaligim en baştan beri yaşıyorum. Akşam üzeri başlıyor şişmeye ta ki 10 a kadar fln. Doktor normal dedi. Taş gibi oluyor dedim bebeğe zararı var mı? Hayır sana eziyeti var dedi sadece.. kızlar tek çare evde yavaş yavaş yürüyüş. Gaz çıkana kadar.
Mervetnl sunmomy ya neden oluyor acaba siz nasıl geçiriyorsunuz pekii tavsiyesiniz olur mu. Resmen karnıma dokunamıyorum. Bu arada bende 16 haftalığım.
sunmomy Mervetnl ben yediklerimin gaz yaptıgını düşündüm. elma yiyordum elma yemeyi kestim biraz daha rahatladım. Gün icinde yediğim meyveler falan gaz yapıyo diye düsünüyorum ama yine kesin bi şeye ulaşamadım doktoruma soracagım cunku gercekten inanılmaz canım acıyor
Mervetnl sunmomy ben de bi liste yapayım bakalım yediklerimin takibini yapayım. Bakalım bulurum belki güzel fikir verdiniz teşekkür ederimm 🙏🏻
sunmomy Mervetnl az önce şişliği annem de fark etti, absürt oldugunu gazdan bu kadar olmayacağını söyledi endişelendim bayağı bi. Doktora söyleyeceğim en kısa zamanda aşırı rahatsız ediyor karnım cunku
Mervetnl Didem18 aynıyım sizinle ya doktoruma yazdım az önce oda normal demiş zaten bebeğin olduğu yerde bir ağrı yok daha altta oluyor ağrı ve sıfır gaz resmen 😞
Didem18 Mervetnl dizlerini kırarak eğil kalk ama yavaş yavaş. Yürü. Gaz bir kere çıkınca gerisi geliyor…
Anonymousmom Mervetnl anlıyorum ama haftada 3 gün de yapsanız fark edersiniz. Ben yürüyüşle kurtuldum