Kucukcicek61 Evet kızlar artık iğnenin etkisi geçti bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde de 13. Gün öğrenmiştim şimdide 13. Gün akşamıyla kesinleştirdim 🥹 cok değişik bi duygu.
Kucukcicek61 Gamzecimm benimde ilk denememde olmamıştı aylardır rahim duvarıyla alakalı problemler yaşıyordum cok şükür sonunda feraha kavuştum, bende cok negatif gördüm zamanında 🥹
Deletedmom_85 Hangi ilacı kullandın canım? Ben de önümüzdeki ay femara’ya başlayacağım. Gözün aydın hayırlı olsun 💐
Kucukcicek61 Deletedmom_85 canım adetin 5. Gününden itibaren 5 gün klomen kullandım sonra tek bir yumurtam oluştu 17 mm de catlatma ignesi oldu
Gamzecimm Deletedmom_85 famerayi kullanmıştım bir de kendime vurduğum iğneler sonrasında çatlama iğnem vardi asilama da yapmistik olmamıştı sonra doğal yolla hamile kaldim size tek önerim lütfen famera kullanırken kendinize dikkat edin beni çok sarsmisti
Deletedmom_85 Kucukcicek61 İnşallah bende de olumlu pozitif sonuçlanır ya. Tek umudum bu kaldı yoksa tüp bebeğe doğru yol gözüküyor 🥲
boymomyz Gamzecimm klomen kullandım hayatımda ilk defa fena halde sinirlilik yaptı eşime söylemediğim hakaret kalmadı ilaç bitti farkettim. Eşim Allahtan anlamış ilacın yaptığını sesini çıkartmamıştı
Gamzecimm Deletedmom_85 bende ciddi baş dönmeleri halsizlik ağız kuruluğu kasik agri ve krampları yapmıştı zaten meme kanseri tedavisinde de kullanılan bir ilaç o yüzden bana ağır gelmişti herkese aynı etkiyi göstermez tabi ki
Deletedmom_85 Gamzecimm evet ya ben onu internette de okumuştum. Meme kanseri için kullanılan bir ilaç nasıl hamilelik için fayda sağlıyor, yada hamile kalmak için kullanılıyor anlamış değilim bağlantı bile kuramıyorum. İnşallah bünyem kaldırır ya