Kızlar 21 haftalık hamileyim şimdiye kadar hiç kullanma gereğim olmadı ama geçen hafta covid atlattım. Kan değerime baktırdığımda pıhtılaşma testim yüksek çıktı. Doktora sordum oksapar kullanabilirsin dedi ama ne kadarlık falan söylemedi bende sağlık ocağına yazdıracağım doktor uzak diye. Benim gibi olup kullananlar kaç mg falan kullandı merak ettim bilenler yazarsa sevinirim. ☺️☺️