Merveal Size kesinlikle katılıyorum. Biz 1 buçuk yıl bu sorunla uğraştık, dhaa doğrusu ben.. eşim bir gün olsun isyan etmedi off demedi yeter demedi. Aksine ben rahat edeyim üzülmeyeyim diye hep yanımda oldu ben senin her koşulda yanındayım ve seni her durumda seviyorum arkandayım derdi. Kesinlikle haklısınız! İş birazda eşimizde bitiyor onun bizi strese sokmaması o kadar önemliki