fatmaa37demi5 Acaba yenidogandan itibaren bebeğinizde D vitamini kullandınız mı ve hangi marka kullandınız acaba🐣
fatmaa37demi5 Dogukoo toparladım canım çok şükür tabi hala dikislerim acıyor ama diğer günlere göre çok iyiyim
Kelebekk-0307 fatmaa37demi5 kullanılması gerekiyor eksikliği sıkıntılara sebep oluyormuş ocean 400 1 fıs sağlık ocakları da veriyor zaten
fatmaa37demi5 Kelebekk-0307 biliyorum canım bugün çocuk doktorumuz da yazdı zaten de sadece kullanılan markaları merak ettim
Kelebekk-0307 fatmaa37demi5 o zaman ocean tavsiye ederim doktorumuz önerdi içeri birçok markaya göre daha temizmiş fısfıslı olması da kolaylık
Dogukoo fatmaa37demi5 inşallah kısa zamanda normal hayatına dönersin darısı bizimde başımıza doğuramıyodun aklımda kaldın 🤭
Cansu88 Monovit kullanmayın sakin hatta saglik ocağının verdiği tüm ilaçları İçerikleri temiz değil. Ocean d tavsiye ederim
Deletedmom_10 fatmaa37demi5 Kesinlikle ocean d vitamini Araştırın bir içinde d vitamini ve zeytinyağ var sadece katkı madddei icermiyor Yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim tanıdıgm tüm çocuk hekımlerı ve Asm de ki hekımımız bunu öneriyor