Busbusu Kızlar doğuma girerken basortuylemi giriyoyosunz çıkarken dogumhaneden fln kapıda eş dost bekliyo doğal olarak gözünüz ay başımıda kapatiyim fln die goruyomu😃 o anki ruh hali nasıl yani
Feyza-nur Busbusu şöyle ki ben normal doğum yaptım bone takıyorlar basınıza ama dogumdan sonra eşim dısında kimse görmedi beni 1 kaç saat dogum sonrası sancı cektıgım odaya geri döndüm 2 saat sonra filan yukarıya odama aldılar odaya cıkarken tülbent takmıstım
Drysmsn Busbusu normal doğum yaptım epıdural almak ıcın amelıyathane götürülürken bacaklarıma battanıye ve başörtü ıstedım doğumdan çıkarken de aynı sekılde Bone saçları gösteriyor normal de olsa sezeryan da bone takmak yerıne başörtü örtmek daha mantıklı