poyrazvearya benim doktoruma söyledim ben keseyi görmeye gittiğimde sıkıntı yok kesede bebekte dedi. Balık yağı kullanıyorsun belki o pıhtı yapabilir kanda dedi ben de bırakayım mı dedim yok devam et dedi..kesilmişti bugün yine kahvemsi siyahımsı lekelenme oldu cuma randevum var bakalım inşallah bir sıkıntı yoktur 🙏