Gamzee66
merhaba; sütünüz henüz inmeyebilir cok normal. Süt yoksa bebek memeyi emer emer.. emdikçe yorulur… daha da acıkır.. aglama krizine girer. O yüzden mama vermemezlik yapmanızı dogru bulmadım . Siz hem ememediğini söylüyorsunuz; hem zaten sütüm yok diyorsunuz lütfen bebeği ac bırakmayın bu sefer sarılık tehlikesi yaratmış oluyorsunuz
Benim 3. Gün sütüm indi. O zamana kadar her 2 saatte bir sağım yaptım. Bir damla olsa dahi onu verdim şırıngayla. Mama desteği de yaptım. 35-2 de dogdu bebeğim .
Bu durumda tek yol sağım yapmak. Bebek sütünüz gelene kadar ememez sizi canı yok zaten yavruların.