UmmNasuh Umut60 Güzelyalı hastanesinde Ali bey var soyadını unuttum doğumumuda orda yaptım oğlumuda bir kaç defa kontrole götürdüm çok memnunduk tavsiye ederim
Umut60 Ayse1608 hom özalda özel muayenesi var galiba doktorlar nette beğenilmii çoçuğunuz kaç yaşında yada aylık
Ayse1608 Hamaratpanda Direk ilaç yapıp yollamıyor ilgileniyor bu yönü bizim kaygılarımızı da azaltıyor zaten çocuklar hasta olunca strese oluyoruz ☺️
Hamaratpanda Ayse1608 bizim için tek sıkıntı kendi yerini açınca fiyatın artması oldu ama napalım kızımız iÇin değer diyoruz 🥲
Ayse1608 Hamaratpanda Maalesef muayene ücretleri çok arttı.Biz senede bir geliyoruz memlekete 🫢 Canları sağ olsun iyi olsunlar da ☺️