Ben de 38.haftadayim geçen hafta çatı muayenesi oldum hiç acılma yoktu onun dışında nst de de kasılma çıkmıyor. Son 3 gundur geceleri bacaklarım kasıklarım sırtım agrıo adet olacakmışım gibi o kdr. Bugun doktora gittim günde 2 saat yürüyüş verdi. Bebegim 32.haftadan beri dogum pozisyonunda ama kafası doğum kanalına girmemiş henuz. Yürüyüş önerdi peki kanala girse hisseder miyim dedim. Hissedersin baskı yapar zor yürürsün dedi doktorum.