Demetarga Selam herkese nasılsınız herşey yolunda mı umarım herkesin bebişi iyidir ve harika gidiyordur 🤗😍🤩bizde tek yumurta ikizlerimle 30+3 deyiz herşey normal ancak bi bebişimin suyu azdı oda sıkıntı yaratmayacak azlıktaymış bugünkü kontrolde doktor 2 hafta sonrasına yani 19 ekim doğum planlıyoruz dedi. Bi bebeğini alırsın zayıf olan bir süre misafirimiz olacak dedi 🥲 bi yandan çok mutlu oldum bi yandan da diğerini nasıl bırakıp gideceğim diye üzüldüm. 32. Haftayı geçemez miyiz yani dedim kesin mi 32. Hafta sonrası senin için risk olur dedi 🤷♀️ Sağlıkla gelsinler de inşallah dualarınızı bekliyorum çok heyecanlı ve stresliyim yaaa
Ssudde Demetarga Allahim saglikli sihhatli kucaginiza almayi nasip etsin cnm kac kilo bebislerin vende hamileyim ikiz degiliz tabi😊 31+3 günlüğüm erken doğum riskim var korkuyorum doğarsa yaşamaz düşüncesi var bi önceki bebeğimi erkn doğum sebebiyle 26 hftalıkken kybettim
Morning-star Demetarga Canım ikisi de sağlıkla doğsun inşallah. Küçük minnoşa cok iyi bakarlar hemencecik kavuşursun insallah hic stres yapma. Tez vakitte ikisini de evinde görmen nasip olsun 🙏🏻☺️
Demetarga Ssudde ah canım benim inşallah öyle bişey olmaz çok üzüldüm bende ilk gebeliğimde 2. Ayda düşük oldu çok kötü bi durum anlayabiliyorum seni 😞 ama bunda öyle düşünmeyelim rabbim büyük binlerce kez şükürler olsun bu haftaları gördük Allah’ın izniyle bişey olmıcak sağlıkla alacağız 😍😍😍😍2 haftada bir söylüyorlar canım kiloyu bugün söylemdi ama zayıf olan 1100 dü en son 🥲🥲
Ssudde Demetarga Canım doktor herhangi kötü bir şey söylemedi demi 32 hafta çokmu erken oluyor çok büyük sorunlar yaşarmı bebekler bana 26. Haftamda ciğer geliştiricide vurmuşlardı.
Demetarga Ssudde hep kötü konuşuyorlar zaten canım alışkınım artık bünye bağışıklık kazandı onlara 🤦♀️ Bende 25 haftada vurulmuştum sonra 29. Haftada tekrar vuruldum. Şimdi geçen haftada suyu azalmış ama çok kötü değil demişti bu sefer de 32 de doğum olur dedi çok kötü konuşmadılar perşembe yine randevum var bakalım canım🤲
Miniktirtil Ay canım benim ya insan böyle görünce duygulanıyor çok. inşallah diğeri içinde biseye gerek kalmaz onuda hemen verirler 🤲
Tugba450 Kızlar yarın doğuma gidiyorum benim icin dua edin 🤲çok karışık duygular içindeyim sevinc korku heyecan hepsi bir arada bu gece uyku tutmaz beni 🤭
svgunes Allah sağsalim kucağınıza almayi nasip etsin arkadaşlar, hayırlısıyla su gibi akıp geçsin inşallah,benim de 33haftalik tek yumurta ikizlerim 27 ekime gün verdi doktor.
Demetarga svgunes maşallah canım çok güzel 🧿🧿🧿 benim en başından beri kilo farkı vardı kaç kez diğerinin vedasından bahsettiler rabbime şükür kî bu günleri gördüm ben 34. Hafta isterdim ama doktorlar 32. Hafta diyorlar sağlıkla gelsinler yaşasınlarda başka bişey istemem 🥹😍🤲🌺🌺 Sağlıkla alalım hepimiz inşallah 🤗
Asel2520 Demetarga sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin rabbim ikiz hem hamileliği zor hemde doğum sonrası çok zor bakması vs bizde 3 aylık olduk çok şükür çift yumurta ikizleriydi benimki 37+1 haftada doğdular
Demetarga Asel2520 amin teşekkür ederim 🌺 evet kesin zordur yani tahmin edebiliyorum ama rabbim yardım eder ya bak 3. Aya gelmişsiniz maşallah bizede nasip etsin rabbim 🌺🌺🌺🌺
Oylumbaska Asel2520 ben ikiz olduğunu öğrenip buraya yazdığımda sizde cevap vermiştiniz. Bizimkilerde doğdu bir aylık oldular sizinkilerde 3 aylık olmuş maşallah 🧿 🧿🧿 zaman ne hızlı geçmiş. Sağlıkla büyüsünler ☺️☺️☺️