Çok sinirliyim arkadaşlar . Eşim polis urfada taindeyiz
Burda gebe kaldım .dedim burda yalnızım kimsem yok en azından klinik olsun daha öncelik verir ilgilenir . Dün çok kötü rahatsızlandım ,soğuk aldığımda direk istifra ve isal olurum ayıptır söylemesi .direk anlaşmalı olduğu hastanenin aciline gittim . Hastanenin ne bir acilinde doktor var ne birşey gittiğimde saat sabah 08:00 beni ben okadar kötüyüm ki kusmaktan karnımda sancılar oluşuyor 10 saniyede bir artık dedim heralde doğurcam
Çalışanlarda doğum sancım var sanıp beni ebelerin yanına çıkartıyorlar ebeler beni bi güzel alttan muayne ediyor nst bağlıyor ilkdefa öyle bir ortama girdim ve birden bire .bir yandan sancıdan ağlayanlar bağıranlar hastayım normalde asla sakin kalmam benim konuşmaya mecalim yok diyorum ki ablacım ben soğuk aldım sus bakayım sen yat şuraya demez mi bana :D doktorumu aradılar doktor serum söyledi ebelere ,acilde onu bana taktılar serum bitti eve giderken eşim aradı getireyimmi kliniğe bebeğe bakmanız gerek varmı vs yoo gerek yok eve gidin dedi . Evde ishalim başladı doktora yazıyorum cevap yok arıyorum sekreteri açıyor doktor müsait olunca döner vs . İlaç önermesini yazıyorum cevap yok .
1 saat sonra dönüyor . Doktorun adı İMRAN AYHAN muaynesim 500 ₺ ayda bir fiyat değiştiriyor yazıklar olsun . Çok pişmanım anlık doğuma gitsem gelmicekmiş heralde .gurbette çok zor Allahım kimsen yok eşinden başka .oda afalladı beni öyle görünce doktorla konuştu sert konuşunca tavırlı mesajlarla dönüş yaptı doktor .