Deletedmom_85 burda başka arkadaşların sohbetinde okumuştum hatta doktor da söyledi 1 hafta korunun demişti ikinci hafta da bişey olmaz demişti, hepimiz bir an önce sağlıklı gebelik olmasını istiyoruz ama risklerini de göz önüne almak gerekiyor ben 4 yıldır istiyorum iki tane çocuğum var ,4 yıldır nice tedaviler gördüm en son doktor rahim filmi önerdi onu da yaptırdım