Kızlar merhaba. Bugün doktor kontrolüm vardı. 27+3 deyim. Bebeğimin kafası 2 hafta vücudu ise 1 hafta önden gidiyormuş. Ayrıca suyu da çok çok fazlaymış. Şeker ölçümü yapılacak testler alınacak. Başından böyle bir şey geçen oldu mu? Erken doğum muhtemel diyor doktorum