Merhaba hanımlar adetimin 2. Ya da 3.gununde hormon testi vericem ama devlette yer yok malum ozellerde muayene ücreti alıyorlar birde hormonlar için tek ücret mi alıyorlar acaba kan ücreti olarak ve alttan mi karindan mi muayene ediyorlar yumurtalıklar için adetli adetli çıkarıp oraya oturmakta çok tuhaf 😅😅😓😊