Eboz gul00 bende 1.de hiçbir agrı olmadı 2. De biraz kolum agrıdı üzerine yatamadım sadece kişiden kişiye değişir
Kleopatra- gul00 İki doz yapılıyor, ve hiçbir yan etkisi olmadı bende. Sadece normal iğne vurulunca nasıl sızı hissediyorsanız, aşı vurulunca da kolunuz biraz ağrıyor o kadar.
mavininhertonuu 2 doz yaptırdım ilki 3 gün falan ağrıdı ikinci ağrımıyo yazmışlardı burda iyi dedim ağrımayacak 7 8 gün ağrıdı 2. Canımdan can gitti bide çalışıyodum çok zorlandım sanki doğuştan kolum ağrıyomuş gibi hiç geçmeyecek sandım tek sorun ağrı yani 😅
_edakrsu22 İlk dozu 17 haftalıkken vuruldum toplamda 2 doz vuruldum ilki 1 hafta ağrıdı çok kolum ağrıdı 2 ci çok hafif geçti
Sedamete gul00 20+6 da yaptırdım.Yapılırken epey yandı ağrıdı ama sonrasında ne ağrı ne ateş nede başka bir şey hissetmedim canım
Eboz gul00 hiç hatırlamıyorum ama arkadaşım yaptırdı aralarında 1 ay olaması lazımmış dedi saglık ocagı aramıyor unutuyor sen git dedi bende 1 ayı geçti araları ama birşey olmadı
DuyguAytan34 Benim ilkinde hafif kolum agrımışdı ama ikinci beni öldürdü ateş bogaz agrısı halsizlik kol agrım cok oldu