Tugbaak95 Kızlar merhaba 4 aylık hamileyim bugün kontrole gittim ve miyomum 10 cm i geçmiş doktor heyet verdi dinlenmen lazım çalışmak yok diye. Büyük miyomla doğum yapan var mı ya da sıkıntı yaşayan. Yaşadığınız tecrübelerinizi paylaşır mısınız lütfen
Tugbaak95 Deletedmom_11 hamileliğimi öğrendiğimde onu da öğrendim öncesini bilmiyorum ne zamandır var ama ilk öğrendiğimde de 5.5 cm di şimdi 10 cm aradan 3 buçuk ay falan geçti
Deletedmom_11 Tugbaak95 Canım genelde ilk 3 aydan sonda duruyor ama bir süre sonra inşallah durur ama sen yorma kendini bol bol dinlen
Tugbaak95 Deletedmom_11 doktor zaten dinlenme için rapor verdi doğum iznine kadar istirahat etmen lazım dedi bakalım inşallah bir aikinti çıkmaz ikimiz de sağlıklı oluruz