Aleyna0 Merhaba, 15 inci haftada çekim yaptırdım çok şükür bi sıkıntı olmadı, 19 uncu haftada 3 tane dolgu yaptırdım. Ya inanın o acıyı çekmeye değmez çünkü tam diş tedavisine başlamıştım ve hamile olduğumu öğrendim tedavim yarıda kaldı o ilk 3 ayı nasıl geçirdiğimi bilmiyorum bile. Bu sefer insan acıdan bişey yiyemiyor yine bebeğe zarar, zaten kadın doğum uzmanından yazı istemişlerdi benden bir risk oluştursa yapacaklarını hiç sanmıyorum 🌺 Çok geçmiş olsun 🙏🌺