2626mm benim doktorum o haftalarda renksiz, kahverengi, pembemsi akıntı olur adet ağrısı gibi ağrı olur hemen hastaneye koşma demişti😂 ağrın cok şiddetli, adet kanaması gibi de kanama olursa o zaman koş demişti. Kişiye göre değişir tabi ama 19+2deyiz hala ara ara akıntım oluyor normal bence.