Ebruu91 Arkadaşlar merhabalar bebişin kıyafetlerini yıkamaya başlayacağım ama kurutma kısmı kafamı karıştırıyor. Asarak mı kurutmalı yoksa kurutma makinasında mı kurutmalı ? Sizler nasıl yapacaksınız ya da yaptınız ?
Deletedmom_51 Ebruu91 ben daha bir şey yapmadım kıyafet dahi almadım ama alınca kesinlikle kurutmada kurutacağım. Alerji bölümünde. Hem sıcak sıcak çıkıyor ütü yapmış gibi hem de yumuşacık oluyor
HSena38 Ebruu91 valla 30 derece de yıkadım kısa programla hatta yıkama öncesi makineyi temizledim asarak kuruttum ☺️
Ebruu91 Deletedmom_51 bende bebek programı yok ama hassas kısmı var orada kuruturum diye düşündüm ama çoğu kişi kurutulmuyor diyo 🤨 bende astım var kurutma tozunu alıyor o yüzden rahatsoz olmuyorum çamaşsırları kaldırırken bebekte rahatsoz olmaz hem 😀
HSena38 Ebruu91 doğal yöntem aradım ama kabartma tozu ve sirkeli bir yolla yaptım çamaşırlar eskisinden iyi çıktı 🙊☺️