Kızlar 35+1′im. Sağ göğsümün tam altı çok ağrıyor resmen batma hissi yaşıyorum. Bugün kontrolüm vardı. Tam ağrıyan yere bebişim ayaklarını dayamış🤭😢 Doktorum batma hissi olması çok normal dedi , yapabilecek bir şey yok dedi…😔 Benimle aynı durumu yaşayan ve bir çözüm üretebilmiş bir annemiz varsa lütfen yardımcı olabilir mi