Fatmaugurdoku Kızlar ilk oğlumun adı MEHMET ORHAN Ikincisinin adi MİRAÇ ASAF üçüncü gelecek inşallah MİRAN EFE koymayı düşünüyorum 🤲🤩 Sizinkilerin adları neler ve sizce 3. Oğlumun adı nasıl uyumlu olması için miran seçtim ama önerilere açığım😂
Sevvl Fatmaugurdoku ikizlerim olcak biri Alparslan net erkek ama diğerini bilmiyoruz erkek olursa Alperen olacak diğeride kız olursa Umay 😍
3babymom Fatmaugurdoku valla uyumlu bence kulağa hoş geliyor 🌸 benim de iki oğlum var biri Vedat diğeri Sefa 18 günlük bı kızım oldu onun da ismi Meva 🌸
Fatmaugurdoku Sevvl maşallah 🤩Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah çok tatlı olur biri kız biri erkek olursa
Erbe Fatmaugurdoku beş aylık oğlum var Hamza Aren ama kimlikte Aren şimdi kızım olursa Meryem ecre ama kimlikte ecre yazcak oğlum olursa Aybars
HavvaSonmez03 Fatmaugurdoku kayınbabamın adını Hasan koycaktıkk bi gün ağzımdan niye bilmiyom ama Hasan Efe çıktı kocama dedim Hasan Efe koyalım dedim o da razı oldu sonuç Hasan Efe 💙