Selam kızlar bugün rutin kontrolüm vardı onun için hastaneye geldik
39+0 muayene olduk nst 30-40 arasında sancılar çıktı ama bende henüz bi ağrı hissi yok
Tek hissettiğim belimde hafif bir ağrı o da artık normalleşmiş olan bel ağrım sanırım
Nst sonrası çatı muaynesi oldum ve 3 cm açıklık var dedi doktorumuz
Aslında eve gönderecekti ki suyumuz azalmış riske atamam eve gitmek yok yatış dedi
İşlemlerimiz yapıldı ve damar yolu açılarak yatışımız yapıldı.
Dualarınızda benimde eksik etmeyin