HanlarinMomysi Kızlar 4-5 gündür bademciklerim iltihaplı. Antibiyotik tedavisi ve gargara kullanıyorum doktor kontrolünde 3 gündür. Ağrı sızı yok çok şükür fakat bademciklerimdeki beyaz iltihap her geçen gün çoğalıyor. Geçirenler bir yardımcı olsa sevinirim.