Deryaeke Bugün kontrolüm vardı 28×4gunluk gebeyim ama bugün dohtor bebeğin 2hafta önde olduğunu söyledi böyle bişey yaşayan varmı bu bir riskmi iyimi kötümü bilgisi olan yazabilirim