Nazyun 39+5 haftalık olduk yürümekten artık bacaklarım agrıyor bazen adet sancısı gibi hafif agrım oluyo sonra Yok oluyo çatım çok agrıyor sadece sonumuz ne olacak bilmiyorum 😞 varmı bizim gibi olan ? Ne durumdasınız