Merhaba kızlar eşimin doğum günü Ocakta fakat görevde olacağı için Kasım’da kutluyacağız kendisi Şırnak’ta farklı bir ilden Mesleğine özel pasta yaptırıyorum tayinimize 8 ay var hem arkadaşlarıyla vedalaşma gibi güzel bir organizasyon olur diye düşünüyorum fakat ne hediye alacağımı bulamıyorum.
Çocukluktan aklına kalan almak istediğin yapmak istediğin bir şey varmı diye sordum oyuncaklarım olsun en çokta uzaktan kumandalı arabam olsun isterdim ileride oğlumla beraber bu hayalimi gerçekleştirip onunla oynayacağız dedi
Aklımda olanlar güzel bir uzaktan kumandalı bir araba , İxomini S1 veya Wacht saat , Ayakkabı var sizin önerileriniz nedir siz olsaydınız ne yapardınız.
Malesef aile getiremediği evimizde güzel sürprizler yapamıyorum Uzman çavuş mesleğine yönelikte hediye fikirlerinize açığım 🥰