Momy_eyyuptalha Merhaba anneler sabah kanama sikayeti ile uyandım şuan hastanedeyim yatisim verildi kanamam devam ediyor bebeği bu haftada doğupta küvoze giren oldu mu bana akıl verin korkuyorum kanama sikayeti ile doğum yapan var mı
Der_0 Momy_eyyuptalha kuvöz tamamen bebeğin gelişimi ile alakalı bütün gelişimi tamamlamışsa alınmaz inşallah 🙏🏻 40 haftada 3.500 kilo olup kuvöze giren bebeklerde var 30 haftada 1.500 kilo olup girmeyende. Umarım kan yutmamıştır sağ Salim kucağına alırsın inşallah 💖
Mavisperi Momy_eyyuptalha gecen geçen salı 35+2 de doğum yaptım sadece 2 saat kaldı kuvezde hiç korkmayın Allahin izniyle hersry güzel olacak
Ebru-EY Benim ablam doğurdu 35. Haftada. Kalmadı bebek kuvezde. Gelişiminin iyi olduğunu söyledi doktor. Şükür bi sıkıntı olmadı. İnşallah sizdede olmaz 🙏🧿
Enel Bende kanama ile hastaneye gittim sezaryen doğum yaptım 35 haftada 2400 doğdu küveze almadılar bebeği