Benimde adet günlerim hep sabittir. Haziran ayında adet günümde inanılmaz ağrı ile ve çok yoğun bir şekilde adet oldum. İki gün çok yoğun oldu. Hamilelik haberi bekliyordum. Nasıl olsa adet gördüm diye hiç dikkat etmedim. Meğersem üstüne görmüşüm. Herkes çok az bir kanama kahverengi bilmem ne diyordu. Bir ay sonra hastalanmadığımda anladım hamile olduğumu.
Olabilirde yani. Ve kanımda da çıkmadı, çok garipti benim için. 9 temmuz kan verdim hamilelik çıkmadı, 22 temmuzda test yaptım 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim o da tam 22 hazirana denk geliyordu. Yani üstüne görmüş oldum..