ozumveannesi Ablam 4.sezaryen olucak 20 gün sonra. Bugünki kontrolde doktor plasentanın rahime yapışık olduğunu görmüş sonra renkli usg bakmış normal görünüyor demiş. Ablam korkuyor ameliyat sırasında kanama durdurulamazmış falan,bi bilgisi olan varmı