Burada okuduğum yorumlara göre ve hocalardan duyduğuma göre, erkek bebeklerin böbreğinde kist veya böbrek genişlemesi görülüyormus bunun zamanla kaybolduğunu söylüyorlar bu yorumları okumuştum inşallah sizin bebeğinizin de durumu düzelir 🙏 kendinizi üzmeyin