Deryaaac Kızlar 11+3 günlüğüm bugün 2 saat önce belime bi ağrı girdi çalışıyorum ya acaba yorgunluktan mı sizde de var mı böyle bi şikayet
Zey1411 Deryaaac genelde uzun süre ayakta durunca oluyor bende calısıyorum kısmi olarak calıstıgım gunler sırtım çok agrıyor ama dınlenınce geçiyor sende öyle yapmaya çalış uzun süre ayakta kalma
ozlem_196 Deryaaac merhabalar biz de 11+3 olduk aynı şekilde belde ciddi bir ağrı başladı siz sonrasında doktor kontrolüne gitmişsiniz sanırım ciddi bi şey var mıymış , ilk gebeliğim benim de beni de biraz korkuttu açıkçası
ozlem_196 Deryaaac merhabalar biz de 11+3 olduk aynı şekilde belde ciddi bir ağrı başladı siz sonrasında doktor kontrolüne gitmişsiniz sanırım ciddi bi şey var mıymış , ilk gebeliğim benim de beni de biraz korkuttu açıkçası
Nurbade ozlem_196 bende dün yaşadım ayakta da çok kalmadım. 11+3 🥲 hormonlardan yada rahmin büyümesinden kaynaklıyor diyorlar
ozlem_196 Nurbade teşekkür ederim cevabınız İçin başlarda kaşık ağrısı vs oluyordu da bir süredir olmayınca meraklandım açıkçası