_Nur_1818 biz daha o zamanlar karar vermemiştik. Eşim de bu muamelelere az çok şahit oldu. Ben özelde doğum bizi zorlar diye düşünürken eşim ben seni oraya bırakıp gidersem kafayı yerim dedi. Bir şekilde hallederim sen düşünme dedi Allah razı olsun. Bir daha da devlete götürmedi beni. Vardır bunda da bir hayır diyorum. Nurullah Bey’in pozitifliği, ilgisi açıkçası bana çok iyi geliyor. Ben çünkü tam tersi negatif biriyim. Onun sakinliği sayesinde çoğu sorunu bu zamana kadar aştık. Sağ olsun. Hayırlısı olsun inşallah 😇🥰