Arkadaşlar merhabalar ben 24 ağustosta kürtaj oldum bebeğim 8 haftalık olmasibgerekirken 6+4 de kalmıştı ve sonrasında kalbi durmuştu.. henüz hiç adet görmedim operasyon sonrasında 10gun kanamam oldu,ben ne olur ne olmaz diye bir 15 gün daha eşimle birliktelik yaşamadım,30 gün geçmesini bekledim sonra eşimle birliktelik yaşadım,her neyse şuan kürtaj olalı 43 gün oluyor hâlâ adet olmadım dün gece peçeteye açık renkte lekelenme geldi ve bir daha gelmedi kesildi. Bugünde erken gebelik testi aldım yaptım 2.dakikads hayalet çizgi çıktı silik şekilde. Bu mümkün mü hamile olabilir miyim?