GGI Bugün kontrolde (19+4 haftalık ikiz bebeklerim) bir bebeğimde kalpte parlaklık görüldü, doktor telaş yapmamam gerektiğini ve kendiliğinden geçtiğini söyledi. Aramızda yaşayan var mı? :(