Merhaba yaklaşık 10 gün önce idrarda yapmış olduğum gebelik testi pozitif çıktı ikinci gebeliğim olduğu için kese görünmez düşüncesiyle beklemeye karar verdim bi hafta önce lekelenmem olunca hastaneye gittim çok az bi kanamam oldu ve kendiliğinden kesildi ilk beta sonucum 275 iki gün sonra 212ye düştü doktor dış gebelik yada kimyasal olabilir dedi 4 gün sonra tekrar kan testi istedi ama kanamam falan yok değerler kaça düşünce kanama başlıyo acaba