TeoMom 39+6 günlük felandi normal doğum olacaktı gelmesini bekliyorduk hareket etmeyince korktum gttik iki hastaneye kalbi durmus dediler geçen sene Ağustos ayında doğum yaptım o zmndan bu yana zor gün geçirdim pskilojik olarak tek bile kalamiyordum Allah’a şükür şuan iyiyim ve mucizemizi bekliyoruz 1 hafta erken alçaklar sezeryana ilkinden dolayı bekliyoruz 1 buçuk ayımız kaldi hemen kucağıma almak istyrum yalancı sancılarım bile başladı yani