Grl550
Benim oğlumda yattı. Antibiyotik tedavisine başlandı hemen 3 gün verildi. Değer yeteri kadar düşmeyince 3 gün daha verildi. 3 gün sonunda kan alındı değer düştü. 1 gün boyunca da ilaçsız gözlem altında kaldı değerin yükseklip yükselmedigine bakıldı. Sonra taburcu oldu. Zor bir süreç gibi ama onlar çok güçlü size tavsiyem. Bol bol süt sağıp hastaneye bırakabilirsiniz. Oğlumu günde 5 kere emzirmeye gidiyordum. Gün içinde süt sağıp gece ben yokken içiyordu.