Kızlar 14+1 günlük hamileyim. Kalp atışlarını 6+1 ken duyduk doktorum 1 buçuk ay sonra gel ikili tarama yapalim dedi yani o günden sonra hiç gitmedim kontrole. Normalde 22 eylülde gitmem gerekiyo fakat adli durumlar yüzünden gidememistim. Yarın gitcem inşallah. İkili tarama testine alırlar mi? Bi de cinsiyeti belli olur mu acaba?