Zeynep_Alya03 Bugun 40+2 olduk arkadaslar catım 3 kılo bebege musaıt ve bebegın kafası ters duruyo sancım olmadıgı ıcın doktor fitil ıle acılmayı yapıp normal dogum sansını deneyelim dedı. Bu durumu yasayan var mı cok zor oluyo