Zeynepannesilove öncelikle süt oda sıcaklığında 3 saat, buzdolabında 3 gün, buzlukta ise 3 ay durabiliyor mutlaka tarihini yazın üzerine. Isıtırken de benmari usulü ısınması gerekiyor buzluktan çıkaracaksanız önce buzdolabında erimesini bekleyin. Biberonu ben de avent kullanıyorum meme reddi yaşamadık