34 haftada muayenesi olan hamişler 🌺 muayenemiz guzel gecti doktorumuz 1. Riski atlattik erken dogumda sirada 36. Hafta var onu da atlatirsak tamamiz dedi. Ben senin 38. Haftayi gorecegini dusunuyorum her sey normal 10 gun sonra kontrole gel dedi. Sizlerde durumlar nasil?
Sancilarim vardi söyledim olagan seyler dedi doktor kasilma ve sancilar olacak doguma hazirliyor seni bebis dedi. Rahim uzunlugu ve kisaligina da bakti suyumuz da iyi kilomuz da 2430 cikti🫶
Sorulariniz varsa cevaplayabilirim her detayi sordum ogrendim