Merhaba hamişler ve güzel anneler 40+3 te sabahtan başlayan adet sancısı gibi kasık ağrılarım başladı ama bunların doğum sancısı olmadığını biliyordum çünkü düzensizdi akşam 8 de doğum sancılarım başladı 5 dakika da bir sonra 3 dakikada bir olmaya başladı iki saat dayandıktan sonra hastaneye gitmeye karar verdim nst yapıldıktan sonra sancılarım yüzde 70 ama açılmam sadece 2cm 20 saat boyunca sancı çekmeye devam ettim sancılarım 1 dakika da bir olmaya başladı ama açılmam sadece 4 cm 20 saatlik şiddetli sancıyla suni sancı verildiği halde açılmam yine olmadı en son suyumu patlattılar ve suni sancıyı artırdılar yine açılmam olmadı toplamda sadece 5 cm açıklık oldu suni sancılar kalbime vurmaya başladı ve artık dayanacak gücümün olmadığını farkettim ve sezeryan kararı aldım şu an bi haftalık olduk ve çok kısa bir sürede toparlandım buraya yazmamın sebebi evet normal doğum hem sağlık açısından hemde toparlanma süreci açısından daha iyi ama sezeryan o kadar da korkulacak birşey değilmiş keşke 20 saat sancı çekeceğime sezeryan olsaymışım normal doğum diye o kadar diretmeseydim dedim normal doğum yapanları gerçekten takdir edıyorum ben dayanamadım daha fazla benim hikayem bu şekilde inşallah sizlerde sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız 🤷🏻♀️