Merhaba hanımlar, 18 haftalık hamileyim. İkinci gebeliğim. Ama bu güne kadar hakaretini sadece 1 kez hissettim. En son doktora 3 hafta önce gittim. Şu son 3-4 gündür aşırı kalp çarpıntısı ve nefes almada zorlanma var. Bebek hareketleride yok veya hissetmiyor muyum bilmiyorum? Acile gidince ‘burada bakamayız’ deyip aşırı uzakta bir hastaneye yönlendiriyor. Eşimde hastanelerden korktuğu için gitmemi istemiyor. Ama bebeğe bir şey olmuşsa diye düşünüp duruyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum..