Ozgur1822 Kızlar küçükköy başarı hastanesinde doğum yapan var mı var ise Doğum sonrası hemşirelerin ilgisi nasıl 🌸🙏🙏
ardenmoms Ozgur1822 Ozgur1822 ben orada doğum yaptım doktorumun adı kenan çalışkan çok ilgiliydi hemşireler falan doğumhanede hep saçlarımı okşuyorlardı 🥹 bayağı destek oluyor hemşireler
Mervesecginer Ozgur1822 ilk dogumumi yaptım selime hanımda çok iyileri ve bir buçuk ay sonra 2.dogumumu yapcam ins çok memnunum selime hanimdan
Mervesecginer Bende ilk dogumumi yaptım selime hanımda çok iyileri ve bir buçuk ay sonra 2.dogumumu yapcam ins çok memnunum selime hanimdan
Cemre121 gamzosgamzos merhabalar bende jalal hocaya gidiyorum, siz sezeryan mı oldunuz yoksa normal doğum mu yaptınız, nasıl geçti süreciniz
Ozgur1822 Teşekkür ederim hepinize içimi rahatlattınız inşallah bende Kasım başında Kenan Bey de doğum yapacağım. 😍😍🌸
Guzelanne56 Ben başarıya gıdıyordum 26 haftalık gebeydım Kenan bey ve Betül hanım suyun az dedi rısklı dedi perınotolojıye yonlendırdıler ve hıc bı sorun çıkmadı suyumda yeterlıydı açıldık doktorları ayrı problem ztn 26 haftalık bebegı 22 hafta ölçtüler sana tavsiyem Avrasya Mete bey basarıdakının şartları çok kötü
Cemre121 Guzelanne56 Betül hanım biraz öyle galiba, bende bir 5 ay ona gittim, omurgasına utrasonla bakıyor sorun görmüyor kan tahlili istiyor, soruyorum hocam bir sıkıntı mı var diye yok ama yinede rutin olarak kan tahlili istiyorum ben diyor
gamzosgamzos Cemre121 merhaba benim il dogumum sezaryen oldugu icin mecburi sezaryen oldum cok guzel gecti dogum ve sonrasi surecim😊
Cemre121 gamzosgamzos sanırım benimki de mecburi sezeryan olacak, ilgisinden memnunum ama ameliya süreci tedirgin ediyor haliyle, sezeryan dikisiniz de belirgin bir iz kaldı mı, çok az bir iz kalacağını söyledi bana
gamzosgamzos Cemre121 aynen cok az iz kaldi hatta ilk dogumumdaki dikisler estetik acidan kotuydu Jalal bey duzeltti ameliyatta 😊 suan dikisimin orta kisminda hic kizariklik yok bas son kisminda cok az kizarıklık var