Ceyos27 Kızlar yarın sabah sezeryanla ikizlerimi doğuruyorum. Hem korku hem heyecan var, nasıl bir süreç olucak bilmiyorum bana dua eder misiniz🥺
Bebekdelisi Ceyos27 canım saglıkla kucakla kac H alıyorlar allahım bızlerede bu posttan nasip etsin zamanında inşallah 🤲🏻
Sevvl Ceyos27 kız ne korkusu sevinçten 4 köşe ol ay Allah’ım bize de nasip etsin sende inşallah sağ salim kucağına al😍
Demetarga Ceyos27 hayırlı olsun canım sağlıkla gelsinler tek mi çift mi ikizlerin 😍 kaçıncı haftadasın? bana da 2 hafta sonrasına randevu verdiler
pisilusbyesma Ceyos27 Allah kurtarsın canım sağlıcakla kucağına al inşallah yavrularını 🙏🧿 ben de tek yumurta ikizlerine hamileyim, 26 haftalık olduk umarım 37 leri görürüm 🤲🏻🤲🏻
yamacalimoms Allah kucağınıza almayı nasip etsin sağlıklı şekilde inşallah ❤️ Yarın bebeklerinizi görünce hepsi geçecek yeniden doğmuşum diceksiniz merak etmeyin.♥️
NazMH Seninle ayni duygulari yasiyorum benim de dogumumu yarin baslatacagiz (40+3te) cokkk korkuyorum 🥺🥺🥺 Allah yardimcimiz olsun sag salim alalim kucaklarimiza 🙏
Bebekdelisi Ceyos27 ay masallah süphanallah tebarekallah bızım 36 Doğum dayanırsa 22 H olduk inşallah sorunsuz gideriz bize onerecegınız bırseyler varmı♥️ Ben erken doğumu ve rahım agzınacılırmı korkusunu cok takıyorum
Ceyos27 Bebekdelisi ilk zamanlar bende onları çok kafama taktım ama sonrasında herkesin aynı olmadığını düşündüm kendimi 37-38 haftalara şartlandırdım çok şükür bu zamana kadar bi sıkıntı yaşamadım sürekli yatmadım hep işlerimi de yaptım bi kızım var 3 yaşında onunla da ilgilendim. Allahım herkesin hamileliğini kolay geçirsin sağ salim zamanında doğurmayı nasip etsin🌸
Bebekdelisi Ceyos27 allh razı olsun cnm benımde 1,5 yaşına bebegım var peşindeyım saglıkla kavuş canım inşallah sorunsuz sıkıntısız🤲🏻